Retururi și reclamații

Satisfacția clienților noștri este importantă pentru noi și de aceea încercăm să ne facem treaba cât mai bine în fiecare zi. În ciuda eforturilor noastre, uneori se poate întâmpla ca totul să nu meargă bine. Suntem gata să remediem situația, așa că clienții au opțiunea de a returna sau de a revendica produsele.

Informații de bază:

RETURUL BUNURILOR

  1. Clientul are la dispoziție 100 de zile de la primirea bunurilor pentru a le returna.
  2. Produsele returnate trebuie să fie nepurtate, nespălate și trebuie să aibă ambalajul și etichetele originale.
  3. Lenjeria intimă și costumele de baie pot fi, de asemenea, returnate (sub rezerva condițiilor de la punctul 2). Costumele de baie pentru femei trebuie să aibă autocolantul original de igienă.
  4. Pentru a returna produsele, vă rugăm să vă conectați la contul dvs. de client și să trimiteți o solicitare pentru articolul/articolele selectat(e). (Înregistrarea nu este necesară; vă vom trimite un cod de conectare după ce ne furnizați adresa de e-mail.)
  5. Adresa de returnare este:
    Expandeco - Dedoles, s. r. o.
    Str. Michelangelo, Nr.25,
    410431 Oradea, Jud. Bihor

  6. Clientul returnează bunurile pe cheltuiala proprie.
  7. Când ne trimite produsele înapoi, clientul trebuie să includă în colet o copie tipărită a e-mailului cu rezumatul returului pentru a ne ajuta să identificăm returul. Acest e-mail este trimis clientului după trimiterea solicitării online.
  8. Clientul va fi informat prin e-mail despre primirea și procesarea bunurilor returnate.
  9. Produsele returnate vor fi rambursate clientului în termen de 14 zile de la livrarea bunurilor la adresa specificată.

 

TERMENI DE RETURNARE PENTRU PRODUSELE ACHIZIȚIONATE ÎN TIMPUL OFERTEI BOGO

Dacă Cumpărătorul este interesat să returneze produsele achiziționate în cadrul ofertei BOGO, se aplică următorii TERMENI și CONDIȚII:

  1. Produsele pot fi returnate în termen de 100 de zile de la primirea comenzii.
  2. Cumpărătorul va suporta costurile asociate cu returnarea produselor către Vânzător.
  3. La returnarea bunurilor achiziționate în cadrul unei oferte BOGO, Cumpărătorul este obligat să returneze și produsele pe care le-a primit gratuit ca parte a ofertei BOGO, adică o rambursare parțială a unei comenzi plasate printr-o ofertă BOGO nu este posibilă. Returnarea este legată de condiția de reziliere dintre Vânzător și Cumpărător, adică dacă Cumpărătorul se retrage din contractul din cadrul ofertei BOGO, contractul privind produsul gratuit își pierde eficacitatea, iar Cumpărătorul este obligat să returneze Vânzătorului întregul conținut al ofertei BOGO (exemplu: dacă Cumpărătorul comandă 3 produse în cadrul ofertei BOGO, unde se aplică setarea de acțiune gratuită 2+1, înseamnă că returnarea se va aplica tuturor produselor din oferta BOGO, în acest caz, 3).
  4. După ce coletul returnat este primit și procesat, Cumpărătorului i se vor rambursa fondurile pentru produsele returnate în cadrul ofertei BOGO.
    Rambursarea se va face în contul Cumpărătorului din care a fost plătită comanda sau în contul specificat în formularul de retragere dacă comanda a fost creată cu plata ramburs.
  5. Alte opțiuni de rambursare pentru Cumpărător pentru produsele returnate în cadrul ofertei BOGO sunt posibile numai cu acordul Vânzătorului, după comunicarea cu serviciul clienți.

Costurile de livrare sunt fixe și neschimbabile pe durata ofertei BOGO, așa cum este menționat pe site-ul magazinului online.

 

REVENDICAREA BUNURILOR

  1. Pentru a revendica bunurile, vă rugăm să vă conectați la contul dvs. de client și să trimiteți o solicitare pentru articolul/articolele selectat(e). (Înregistrarea nu este necesară; vă vom trimite un cod de conectare după ce ne furnizați adresa de e-mail.)
  2. De asemenea, vă rugăm să ne trimiteți fotografii ale bunurilor reclamate cu defectul vizibil prin intermediul formularului de contact .
  3. Reclamațiile se soluționează prin rambursarea banilor clientului în termen de 14 zile de la procesarea cererii de reclamație.
  4. Clientul va fi notificat prin e-mail cu privire la procesarea solicitării sale.
  5.  

Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact .